سال 1399 و نكاتي كه درباره CRM بايد بدانيد

تجارت و كسب و كار حرفه اي با مقالات موجود در اين وبلاگ

سال 1399 و نكاتي كه درباره CRM بايد بدانيد

۱۳۰ بازديد

.

نرم افزار CRM رايگان

توضيحاتي درمورد مديريت ارتباط با مشتري (CRM) بدانيد

سيستم مديريت ارتباط با مشتري براي كمك به مشاغل در رسيدن به اهداف كلي مديريت ارتباط با مشتري برنامه ريزي شده است (منبع: ويكي پديا). نرم افزار CRM قابل توسعه است و به كمپاني اين قابليت را مي دهد تا بينش هاي كارايي نسبت به مشتري بدست آورند، موقعيت هاي شغلي را با تحليل پيش بيني و فرآيندهايي كه مربوط به جلب رضايت مشتري را ساده سازي و شخصي سازي نمايند. اين ساده سازي و شخصي سازي سرويس دهي به مشتري با توجه به پرونده مشتري با شركت توليد مي شوند.

آنطور كه اطلاع داريد: مديريت ارتباط با مشتري (CRM) يك فناوري براي اداره همه روابط و رابطه شركت با مشتريان و سرنخ (Lead) هاي فروش مي باشد. هدف كار كردن با نرم افزار CRM كار ساده است: بهبود تعاملات كسب و كار.

بهترين نرم افزار CRM ايران چيست؟

انتخاب مناسب ترين CRM براي آن بخش از شركت هايي كه پي به ارزش استفاده از آن را برده اند، انتخاب آن را تصميمي دشوار و مهم محسوب مي كنند.

بهترين نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري براي مشاغل تان چه امكاناتي بايد داشته باشند؟ توصيه مي كنيم كه در قدم اول ابزارهاي مورد نياز كسب و كار تان را با امكانات نرم افزار CRM تطبيق داده و با خود فكر كنيد كه اين ابزارها به شما و افزايش رضايت مشتري چه كمكي مي نمايند.

  1. اتصال به مراكز تلفني
  2. نسخه موبايل براي دسترسي ساده و راحت
  3. سفارشي‌سازي براي تطبيق نيازمندي هاي كمپاني با نرم افزار
  4. سادگي براي استفاده آسان تر و سريع تر از نرم افزار
  5. گزارشات مديريتي براي ديد 360 درجه نسبت به كسب و كار
  6. دسته بندي مشتريان
  7. سامانه نظارت سفارشات
  8. مديريت تيكت ها
  9. اتصال به سامانه پيام كوتاه
  10. سامانه مشتريان
  11. Work Flow
  12. مديريت نيروها و سطوح دسترسي
  13. مديريت فعاليت ها
  14. يكپارچگي با ساير نرم افزارها
  15. گارانتي و خدمات پس از فروش

براي مطالعه منبع اينجا را مطالعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.